Internet Marketing, opvallen en conversies realiseren.

Dat het internet door bedrijven en organisaties gebruikt zou moeten worden om in contact te komen met hun (potentiële) klanten is nu wel duidelijk. 'Internet inzetten en 'online gaan' zou echter meer in moeten houden dan alleen maar een website online zetten.. Het wordt steeds moeilijker voor ondernemingen om zich tussen wel 3 miljard websites te onderscheiden ten opzichte van anderen.

Het is belangrijk voor websites om een hoge plaatsing te hebben op hun zoektermen in zoekmachine's. Google is de meest gebruikte zoekamchine, een goede positie en indexering is daar dus enorm van belang. Wij helpen u bij het verbeteren van uw website om zo beter en hoog te scoren in zoekmachines. Dit staat bekend als zoekmachine optimalisatie of  SEO (search engine optimization). 

Veel bezoekers krijgen en opvallen zijn echter niet de enige aspecten die belangrijk zijn voor uw website. U wilt ook dat bezoekers op uw website doen wat u wilt dat ze doen bv. informatie aanvragen of een product kopen. Dit noemen we een zogenaamde conversie.  De strategieën en marketingtechnieken die achter een website schuil gaan om bezoekers en conversies te genereren noemen we ook wel internet marketing. Internet marketing wordt dus gebruikt om op uw website meer conversies (behaalde doelstellingen ) te realiseren.

Uiteraard liggen er grenzen aan wat een bedrijf online kan bereiken en het moet zichzelf niet voorbij rennen, maar internet marketing is een geweldige - en vandaag de dag essentiële - manier om een bedrijf te laten groeien en zichtbaar te maken. Bedrijven kunnen het gebruiken voor branding, maar ook als communicatie, transactie en verspreidingskanaal.

Online marketing is erg dynamisch, media kanalen breiden rap uit, de technische uitvoering daarvan wijzigt nogal eens, omdat er elke dag wel aanpassingen en nieuwe ontwikkelingen gaande zijn op het internet.

Dat vergt een online manier van benaderen en een online strategie. Een strategie die zich soms volledig focust op online media, maar de synergie met offline media niet uit de weg gaat, om optimaal te kunnen presteren.

Wij sluiten niets uit, wij kijken altijd naar -the best of both worlds- voor het beste resultaat.